loading...
reza220-karami
rezakarami بازدید : 4 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

 

به یاد من باش که من همواره به تو هستم.(بقره/152)



انگاه که دوست داری با من هم سخن شوی ، نماز را به یاد من بخوان. ( طه/14)



آنگاه که روحت تشنه نیایش و راز و نیاز است ، آهسته من را بخوان. (اعراف/55)



آنگاه که شیطان همواره در پی وسوسه توست ، به من پناه ببر.(مومن/97)



آنگاه که لغزش ها روحت را آزرده ساخت ، در توبه به روی تو باز است . (قصص/67)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 652
  • کدهای اختصاصی